Een nieuwe start

Sinds ik ongeveer twaalf was en het fenomeen ‘bloggen’ interessant begon te worden in mijn leeftijdsgroep, heb ik al een blog gehad. Eerst vertelde ik over mijn middelbare schoolleven, wat eigenlijk alleen maar leuk was voor mijzelf. Vervolgens werd ik emo en vertelde ik over mijn emoleven, wat voor helemaal niemand leuk was. Daarna begreep ik pas dat ik door het bloggen mezelf kon uitdrukken en een beetje kon laten zien waar ik van hield, zoals schrijven. Vanaf dat moment ging ik pas echt mijn best doen.
In al die jaren heb ik een aantal blogs versleten, simpelweg omdat ik vaak de naam van de oude blog vaak niet meer leuk vond (dat is onvermijdelijk als je op je twaalfde een blog begint. Denk maar aan je beschamende e-mailadres van jaren geleden). Dit keer is het anders. Deze blog is een nieuwe start, een manier om mezelf te dwingen om regelmatig, elke twee dagen, een blog te plaatsen. Bovendien zal ik jullie emoblogjes besparen (je mag me in de reacties bedanken). Hier ga ik vooral columns plaatsen, maar ook korte verhaaltjes en foto’s van dingen waar ik me mee bezig houd.
Hopelijk kun je de blogjes waarderen en laat je een berichtje achter, misschien over je eigen blogverleden. Ik ben benieuwd!

12 gedachtes over “Een nieuwe start

  1. Leuk!

    Mijn blogverleden weet je wel, maar misschien niet hoe het begon. Manon is een vriendin van mij (as you know, maar voor de andere mensen die dit lezen) en haar zus begon een blog bij web streepje log. Wij hadden geen idee wat het was, maar we begonnen er ook één (ik was twaalf). Qua wat ik vertelde, lijkt het op dat van jou haha.
    Ik heb alleen geen blogs tussendoor gehad, maar na drie (?) jaar deze blog genomen.

    Ik vind de naam van je blog trouwens ook erg leuk!

  2. Oh my god, nicole ik heb je gemist!!!! Als ik kon zo ik je nu even een hug geven 😀

    Leuk dat je een nieuwe blog begint, al heb ik enorm genoten van Dat Blogmeisje!
    Het ziet er hier heel mooi uit op je blog en ik voel me al gelijk thuis.
    Ik kijk er naar uit om weer van je te lezen.

    P.s. een domme vraag he, maar ehm nu je wordpress hebt, hoe kan ik je volgen? hihihi

Geef een reactie

