Verstoft

Toen ik klein was, vond ik het geweldig om kleine knuffeltjes te maken. Eerst de stof uitkiezen, de vorm uitknippen, stukken aan elkaar naaien, opvullen en dichtmaken en voor ik het wist, was ik al een hele dag bezig met knutselen. Langzaam ben ik ermee gestopt en ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets in elkaar genaaid heb. Toch ga ik er weer mee beginnen, niet om knuffels te maken, maar voor een ander projectje. De stof is in ieder gevalΒ al binnen!

12 gedachtes over “Verstoft

  1. Wat een gaaf stofje! Echt heel leuk. Ga je er een jurkje van maken? Om toch nog een beetje de zomer in je bol te krijgen? haha.

    Ik vind het heerlijk om een beetje aan te rommelen achter mijn naaimachientje, maar de laatste tijd ben ik er niet meer echt aan toegekomen.

    Ik ben benieuwd πŸ˜€ Show je het eindresultaat ook?

  2. Wat een leuk stofje. Ik ben heel benieuwd wat je hiervan gaat maken. Dat herinnert me eraan dat ik ergens ook nog zo’n leuk stofje heb liggen wat een mooi rokje moest worden.

Geef een reactie

