In de bus

Meisje 1: Dat is echt heel gaar.
Meisje 2: Ja, echt.
Meisje 1: Weet je wat pas gaar is? Haar moeder gaat een dag in de maand gewoon naar Milaan, om te shoppen.
Meisje 2: Wauw.
Meisje 1: Dat is echt gaar.
Meisje 2: Waarom zeg je zo vaak ‘gaar’?
Meisje 1: Oh, het is gewoon een stopwoordje.
Meisje 2: Dat is echt gaar van je.

14 gedachtes over “In de bus

  1. Ik ken er ook eentje whahahhaah, het is zo droog maar ik moet er nog steeds om lachen.

    Jongen 1: Hey mag ik mijn laptop nou al terug?
    Jongen 2: Okay is goed, ik weet genoeg nu over jou. JOUW LEVEN IS GEWOON MATERIALISTISCH!!!

    Oh god, whahahahah! Ik heb hier om een dag lang in een deuk gelegen!!!

Geef een reactie

