Blame it on the bougie

Of het nu komt vanwege mijn herinneringen aan die plek, de muziek die ik hoor wanneer ik de afbeelding zie, de glimlachende gezichten of het feit dat ik geen idee heb wie de afbeelding heeft gemaakt, ik word altijd vrolijk wanneer ik daar loop en zie dat de Jackson Five mij uiterst tevreden aankijkt.

Zijn er plekken zoals deze, die jou kunnen opvrolijken of weg laten dromen?

9 gedachtes over “Blame it on the bougie

  1. Oh wauw wat mooi!!!!!!!!!!
    Bij mij is de buurt is er ook plekje waar ze sterren zoals madonna, marilyn monroe, Tupac (hihih) enzo hebben geschilderd. Wordt er ook vrolijk van 🙂

  2. Haha.. dat is echt heel gaaf. Wij hebben in onze stad een fietstunnel waar je graffiti mag spuiten. Het is echt feest om daar te fietsen, want er zitten echt zo’n mooie pieces (zo heet dat toch?) tussen.

Geef een reactie

