Prototype kluns

Vertrouw me nooit je kostbare spullen toe en blijf uit mijn buurt als we over straat lopen. Ik ben het prototype van een kluns. Niet alleen struikel ik dagelijks over mijn eigen voeten, ik laat meestal mijn sleutels een paar keer vallen en er gaat regelmatig een glas kapot als ik in de buurt ben. Het lijkt wel alsof ik het expres doe, maar helaas heb ik het niet in de hand. Daarom gaan ook de meeste dingen bij mij fout als ik net een goede indruk wil maken. Ik zal waarschijnlijk nooit een grand entrΓ©e maken of heel erg stoer over straat lopen, simpelweg omdat ik dat het best kan verpesten door plat op mijn gezicht te vallen.
Toch kan ik er niet mee zitten. Sterker nog, ik ben er dol op. Ik vind het geweldig dat ik regelmatig tegen mensen opbots of drinken mors of met mijn arm achter een deurklink blijf hangen. Zo heb ik tenminste een leuk verhaal te vertellen. Daarnaast kan ik er altijd wel om lachen, ook al is het midden op straat en heeft iedereen net mijn ondergoed gezien. Het kan altijd nog erger, denk ik, maar dan besef ik dat ik in mijn eentje midden op straat sta te lachen. Nee, het kan niet erger, maar het is wel het perfecte moment waarop zelfspot en leedvermaak elkaar ontmoeten en daar hou ik van.

15 gedachtes over “Prototype kluns

  1. sounds like me πŸ˜€
    Ik sta elke ochtend 5 minuten lang bij de fietsenstalling op Rdam CS om alleen al mijn fiets op slot te krijgen. Omdat ik niet in 1 keer de sleutel in het slot krijg!

  2. Haha, gelukkig kun je er zelf om lachen! Laatst fietste ik naar huis, en het regende pijpenstelen en ik was totaal doorweekt. Toen moest ik zelf heel hard lachen en besloot ik ook nog maar even door alle plassen te fietsen, ik was toch al compleet doorweekt.

  3. Een vriendin van me is altijd haar fietssleutel kwijt om er vervolgens achter te komen dat ze hem in een lokaal heeft laten liggen (als we dus al een half uur an het zoeken zijn geweest) πŸ™‚

  4. hahahahahahha leuke blog! En wel een beetje herkenbaar! Ik blijf ook altijd met m’n mouwen aan klinken etc hangen… zo genant soms! Maar ach ja…. Zolang ik er zelf om kan lachen!!!

Geef een reactie

