Het reële risico om vermoord te worden

Ik ben zo iemand die ’s nachts wakker wordt om naar de wc te gaan. Dit is altijd heel erg pijnlijk, zowel lichamelijk als emotioneel. Ik zal met het laatste beginnen.

Emotionele pijn:
Ik heb net een fantastische droom wanneer ik merk dat ik er langzaam uit weggetrokken word. Ik voel dat ik me steeds bewuster word van het feit dat ik in mijn bed lig. Het enige wat ik kan denken, is: nee, ik moet slapen, nee, slaap nou, ik hoef niet te plassen, ik hoef niet te plassen, neeeeee… Vervolgens word ik wakker. Dit is verschrikkelijk, maar niet het enige leed dat me overkomt ’s nachts. Meteen nadat ik wakker ben geworden, herinner ik me ineens alle wezens en psychopaten uit alle enge films die ik ooit heb gezien. Meestal beeld ik me in dat er één achter mijn gordijn staat te wachten tot ik met mijn rug naar hem/haar/het toedraai. Dat is namelijk de ideale positie om mij te vermoorden. Het is dus nog een hele klus om mezelf uit bed te krijgen, want ik loop het zeer reële risico om aan stukken gehakt, vervloekt, gewurgd of versteend te worden.

Lichamelijke pijn:
Ik ben slaapdronken. Dat betekent dat ik niet helemaal recht loop. Sterker nog, ik loop regelmatig tegen deurposten, deuren en meubels aan. Het is geen wonder dat ik blauwe plekken heb van mijn nachtelijke ronddwalingen. Daarnaast word het nu steeds kouder en is het enorm moeilijk om uit mijn warme bed te komen. Tel daar een ijskoude vloer en een openstaand raam in de keuken bij op en je hebt een Nicole die heel erg chagrijnig naar de wc gaat en daarna heel snel haar bed weer in kruipt. Om niet meer in slaap te kunnen vallen.

22 gedachtes over “Het reële risico om vermoord te worden

  1. Dat naar het toilet moeten heb ik ook en dat ik me dan ’s morgens afvraag waar ik die blauwe plek op mijn scheenbeen of mijn arm vandaan heb. Dat van die moordenaars heb ik niet gelukkig niet vaak meer, maar ik ren soms nog wel van de slaapkamer naar de badkamer in de hoop ze snel voor ze te zijn als ze net de trap opkomen. :-S

  2. “Meteen nadat ik wakker ben geworden, herinner ik me ineens alle wezens en psychopaten uit alle enge films die ik ooit heb gezien. Meestal beeld ik me in dat er één achter mijn gordijn staat te wachten tot ik met mijn rug naar hem/haar/het toedraai.” Hihi meen je dit serieus? Ik heb dit namelijk ook wel eens als ik van die vreemde enge films heb gekeken.

  3. Haha ik ben blij dat ik bijna nooit ’s nachts hoef te plassen! Maar dat eerste komt me wel bekend voor als ik wakker ben, dan is alles eng en zie je mannen in schaduwen enzo!:P De volgende keer als je weer zo bang bent mag je me gewoon bellen hoor!:p

  4. aaaahhh grrrrr ik meot ook altijd plassen s’nachts en als ik dan weer in bed kruip ben ik te wakker om meteen in slaap te vallen! Wel vervelend dat je tegen dingen aanloopt s’nachts… heb ik gelukkig geen last van. Emotionele pijn heb ik ook niet zo erg… maar wel dat ik denk: als ik nu niet opsta pies ik bed hahaha

  5. haha dat wakker-worden-proces is bij mij precies hetzelfde! Vooral dat “ik hoef niet te plassen” hahaha ik denk altijd dat er een man achter de wcdeur staat. Omdat de wc nogal herrie maakt en het pikkedonker is kan ik niets horen en zien en dat maakt me echt super bang. Al kan ik er later wel om lachen ^^

  6. Dat is zo irritant. Om midden in de nacht wakker te worden, om te plassen. Ik probeer ook altijd door te slapen maar toch moet ik eruit.

    Ik ga altijd voor het slapengaan 1 of 2x naar de wc, en dan nog moet ik ’s nachts of een uurtje voordat mijn wekker gaat. Echt zoo vervelend, en ik weet niet wat ik er mee aan moet.

  7. KRAK!
    Wat hoor ik
    Van onder mijn bed?
    Durf niet te kijken
    Of juist toch
    Om niet
    Onzeker te blijven
    Ik sla een arm
    Om pluchen tijger
    GROM!
    Samen vallen we
    In slaap
    ZZZZZzzzzz

  8. *herkenning*. Ik heb ook altijd dat als ik dan weer terug ben, al ben ik maar 1 minuutje weggeweest, dat mijn bed alweer superkoud is.

    ..Of ik durf niet naar beneden te gaan omdat ik ‘geluiden’ hoor. Pff!

  9. Ow echt praat me er niet van, heb tegen mijn vriend gezegd dat in ons nieuwe huis op zeker een toilet boven komt. Na een trap af gelopen te zijn in de kou ben ik ook altijd klaar wakker. Voel oprecht met je mee!

Geef een reactie

