Tel Sell

Bent u dik? Bent u lelijk? Heeft u meer dan vierentwintig uur geen seks gehad? Dan is de VetWeg iets voor u!
De VetWeg is een revolutionair systeem waarmee u voor eens en voor altijd met overtollig vet afrekent! Het geheim zit in de pomp, die snel en effectief uw vet verwijdert. Het enige wat u hoeft te doen is de kleine naald pijnloos in te brengen en de pomp aan te zetten. De VetWeg doet de rest van het werk. Ga lekker achterover leunen, terwijl anderen in de sportschool onnodig werk doen. Met de VetWeg is dat mogelijk!
Bestel de VetWeg nu voor de speciale prijs van €129,95! Maar wacht, als u nu bestelt, krijgt u er de VetWeg Mini gratis bij! Met de VetWeg Mini komt u van het vet af op de lastige plaatsen, zoals op uw kin, tussen uw wenkbrauwen en van uw tenen! De VetWeg Mini is klein en effectief en u kunt hem zo in uw tas meenemen voor een avondje uit!
Bestel de VetWeg en krijg de VetWeg Mini er gratis bij! U zult versteld staan van het resultaat!

35 gedachtes over “Tel Sell

    • Dat is een goede optie voor de VetWeg 2.0! Deel ‘em met je vrienden! 😛 Al denk ik wel dat de markt groter is voor mensen die van hun vet af willen (meer vet voor jou! Haha).

  1. Ik zou de teevee
    Direct op een andere zender zetten!!!
    Maar je kunt het mooi vwoorren
    In je column hoor
    Luister je vaak naar die ((((:;/@&€!!!!!
    Of heb jetijdens 1 x kijken
    gewoon genotuleerd?
    Ik let op eat ik eet en als straks
    Debtemp weer beter is pak
    Ik lekker de fiets en dat kost minder!

  2. Soms zitten er nog wel eens geniale dingen tussen. Ik en mijn zusje zapte er een keer langs, en toen hadden ze het over een kommetje waar je eten in kon doen en dat alle kanten op kon draaien zònder dat het eten eruit viel. ‘Koop het nu voor al uw kinderen!’ was de boodschap 😉

Geef een reactie

