Haal het eraf!

Dit is een klassieker: stel, je wordt op een dag wakker en je lichaam is ineens die van het andere geslacht, met alles erop en eraan (of eraf). Wat zou je doen? Zou je schreeuwen, flauwvallen, zou je lachen en denken dat het een droom was?
Vorig jaar was het de opdracht om hierover na te denken en er een stukje over te schrijven. Die van mij had zinnen als “Oh mijn God, haal het eraf, haal het eraf, oh mijn God!” en er was veel beschrijving over ‘dat ding’. Een medestudent  was juist heel nonchalant en zei dat hij (in het verhaal werd hij dus een zij) gewoon naar de supermarkt zou gaan en door zou gaan met zijn/haar leven.
Als ik zou weten dat ik één dag een jongen zou zijn en daarna terug zou veranderen naar een meisje, zou ik waarschijnlijk veel water drinken. Veel water drinken betekent namelijk dat ik veel zou moeten plassen en het lijkt me gewoon een hele gewaarwording om staand te kunnen plassen. Verder zou ik naar een discotheek gaan en meisjes versieren, of tenminste een poging daartoe doen.
Ik wou dat dit mogelijk was. Het zou in ieder geval veel vooroordelen over het andere geslacht uit de weg ruimen en niemand zou meer klagen over dat hij of zij de ander niet kan begrijpen. Misschien zou er een stuk meer rust zijn als we allemaal wisten hoe het andere geslacht is. Mijn gok is dat we een stuk minder verschillen dan we denken.

Wat zou jij doen als je lichaam een dag het andere geslacht had?

20 gedachtes over “Haal het eraf!

  1. Schrikken! En verder. Er aan zitten. Je moet het ding toch leren kennen (En denk nou niet meteen; OMG! Viespeuk!! Alsof mannen niet aan de borsten gaan zitten of aan ons ding). En ik denk toch gewoon er op uit gaan. Eens zien hoe dat is als man 🙂

  2. Sowieso dat ik achter de meiden aan zou gaan. Zou ik uiteindelijk niemand kunnen krijgen, dan zou ik gewoon lekker man zijn. Boeren laten, onderuitgezakt op de bank, hand in mijn onderbroek, ballen krabben. Dat soort dingen.

  3. Ja, staand plassen inderdaad. Of in de jongenskleedkamer gaan, niet om te kijken maar om te zien hoe ze onderling met elkaar omgaan. Vooral naar dat jongens onderling ben ik wel heel erg benieuwd.

  4. Ik zou eerst ook wel schrikken en me afvragen wat er aan de hand is. Vervolgens zou ik zeker staand gaan plassen!! En ervan genieten dat de rij bij de mannentoilet een stuk korter is dan die bij de vrouwen, haha!

  5. Ik zou me mengen met andere jongens, ik wil weleens weten wat zij onderling allemaal doen en zeggen! En slim trouwens dat je over ‘dat ding’ hebt, voor je allemaal nare spam krijgt. En het klinkt ook wat netter op een openbare blog, haha.

  6. Hmm dit doet me denken aan mijn Duitse boek waarin een man ’s ochtends wakker wordt en in een kever veranderd blijkt te zijn. Ik denk dat ik vreselijk zou schrikken, het aan iedereen zou vragen of zij het ook zagen. Foto’s maken voor later, staand plassen, zingen met een diepe stem en me scheren. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik binnen een dag over de schok heen ben. Haha.

  7. Haha oh wat zou ik niet doen. Ik zou inderdaad gebiologeerd naar ‘dat ding’ staren, staand gaan plassen. Meisjes versieren met foute openingszinnen.

    Geniet van je weekend!

  8. Haha geweldig!
    Ik zou ook echt sowieso staand proberen te plassen en meisjes proberen te versieren!
    Ik heb altijd het idee dat meisjes als ze een jongen zouden zijn (niet dat dat kan, maar zoals in dit geval) zich heel goed zouden kunnen kleden omdat ze weten wat meisjes leuk vinden bij jongens, dus ik zou ook veel mannenkleren gaan passen!

  9. Ik zou schrikken, maar zou zeker ook mijn kans waarnemen om te ervaren hoe het is om man te zijn. Ik zou staand plassen, maar zeker ook seks willen hebben. Kijken hoe dat als man voelt…

  10. Staand plassen sowieso x’D En verder gewoon zoveel de normale dingen eigenlijk (al is staand plassen voor een man natuurlijk ook heel normaal), ook om te ervaren hoe dat is als man. En als er mogelijkheid toe zou zijn zou ik seks als man ook wel willen ervaren, dat lijkt me ook heel interessant :3

Geef een reactie

