34 gedachtes over “Pietjehoudtvanbieber0321

  1. Oeh, Neopets! Dat had ik ook 🙂 In de tijd dat er nog een inbelinternetverbinding was, haha. Nostalgie voor mij dus 😉 Maar dat was toen wel verslavend leuk.
    En wachtwoorden, tja, tegenwoordig moet het behalve cijfers en letters dus ook hoofdletters hebben. Of dan moet je zo’n “safety question” beantwoorden, moet je alleen ook die vraag én het antwoord nog onthouden. Ik word er soms ook helemaal gestoord van inderdaad!

  2. Haha, het leukste vind ik het als ik zowel mijn gebruikersnaam als wachtwoord niet meer weet. Dan moet ik 2 aparte mailtjes naar mezelf laten sturen, die uiteindelijk natuurlijk in de spamfolder belanden waardoor ik gefrustreerd nogmaals alles ga aanvragen.

  3. Met al die accounts is het inderdaad heel lastig om te onthouden wat je ook alweer voor wat gekozen had. Je hebt de neiging om dezelfde wachtwoorden te gebruiken, maar dat is natuurlijk niet de meest veilige optie.

  4. NEOPETS!!!! Daar ben ik, samen met mijn zus, (vermoedelijk) nog altijd multi-miljonair 😀 Woohooo!

    (Het moet echt een hel voor je zijn dat dat het enige is dat ik uit je hele blogje haal nu. Hoewel; mijn neopets-account is zo oud dat ik mijn wachtwoord ook niet meer weet, en mijn e-mailadres vermoedelijk bijna al vergaan is—nu overdrijf ik)

      • En nog bedankt hé. Nu heb ik de hele ochtend vernield aan het kopen van Super Toy Sail Boats, want die verzamel ik daar immers :’) Gelukkig kunnen ze niet dood, met betrekking tot dat verhongeren..

  5. Neopets, daar heb ik ook nog een account op, denk ik, geen idee wat voor wachtwoord, inlognaam, e-mail adres, of wat dan ook…
    Voor hyves had ik opgegeven moment een wachtwoord met 33 tekens, hoofdletters, cijfers, #jes, en !!! en ik ken het nog steeds uit mijn hoofd. Al vraag ik me af of er überhaupt mensen zijn die willen inbreken op mijn hyvespagina. (R.I.P, hyves.)
    Gelukkig kun je voor heel veel dingen een mailtje laten sturen met je wachtwoord, scheelt een hoop raden en gissen. 😛

  6. Voordeel aan Neopets: als je je gebruikersnaam intypt, dan laat ie altijd een Neopet zien die bij die gebruikersnaam hoort, voordat je je wachtwoord in hoeft te vullen. Ik snapte nooit waar dat op sloeg, maar nu wel! Als je óf je gebruikersnaam óf je wachtwoord niet meer weet/fout hebt, weet je bij Neopets in elk geval om welke van de twee je moet vragen 😉
    (Ik durf te wedden dat ik straks op Neopets beland, ik ben toch al zo enthousiast aan het soggen.)

  7. Het gebeurt echt zelden dat ik mijn wachtwoord in één keer goed heb. Maar ik heb er dan ook iets van acht, omdat ik elke keer een sterkere weet te bedenken. Mijn redenatie gaat bij het wachtwoord intypen ongeveer zo: hoelang heb ik dit account nu? Drie jaar? Oké, welk wachtwoord bedacht ik drie jaar geleden? *typt in* Damn. Oké, volgende. Dan probeer ik ze gewoon maar allemaal.
    En vaak blijkt het dan wel die eerste te zijn, maar had ik een typfoutje gemaakt, haha.

  8. Ik heb (vind ik zelf) best goede wachtwoorden en ik gebruik ze telkens opnieuw, mits een kleine aanpassing (oorspronkelijk had ik er slechts één, maar dat vond ik niet meer “veilig” genoeg).
    Tegelijk moet ik wel de meest makkelijke persoon ooit zijn om te hacken: ik heb namelijk een onbeveiligd word-document waar alle wachtwoorden in staan… 🙂

    Doet me ook denken aan een filmpje van Basta waarin twee “enquêteurs” wachtwoorden proberen te ontfutselen aan de mensen ^^

  9. Haha wat grappig!
    Ik probeer met accounts die ik niet vaak gebruik ook altijd maar wat wachtwoorden uit in de hoop dat er uiteindelijk een wel goed is.
    En over Neopets gesproken.. op mijn bankrekening stond wel een miljoen NP, maar ik kon niet meer op mijn account omdat ik mijn wachtwoord wel kon opvragen en dan had ik die ook, maar ik moest nadat ik er zo lang niet op had gezeten een leeftijdscontrole doen (vul je geboortedatum in) en toen ik dat account had gemaakt had ik een andere leeftijd ingevuld omdat ik te jong was voor iets op Neopets waar je volgens mij 12 voor moest zijn, ja, ik ben mijn geboortedatum op Neopets vergeten!

  10. OH dat haat ik! Ik had ooit het perfecte wachtwoord, maar het was zo briljant dat ik het aan iedereen moest vertellen. Toen was het niet erg veilig meer. Bovendien zaten er geen cijfers in dus het had nu al niet meer gemogen. Het was Hannibal.

    Maar ik vind het maar betuttelend. Wie zijn zij om te bepalen of ik speciale tekens, hoofdletters en cijfers in mijn wachtwoord moet zetten? Mijn leven, mijn verantwoordelijkheid!

  11. Jaaaaa Neopets had ik ook. Zo cool!! Ik zou alleen niet meer weten wat mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn, haha!

    Ik kan me verder erg goed vinden in je blogje, vervelende wachtwoorden altijd!

  12. Leukk Neopets! Ik heb ook nog een account, alleen net als ik in een van de vorige reacties las, ik ben mijn geboortedatum vergeten. Heb toen ik mijn account aanmaakte een vage geboortedatum ingevuld waardoor ik bijna 100 jaar oud was, vond ik toen leuk, maar nu weet ik het niet meer 😦
    Ik zat toevallig van de week nog te denken aan neopets, zou wel weer een keertje willen kijken. Maar dan eerst even regelen dat een van mijn neofriends mijn geboortejaar even doorgeeft 🙂 Denk dat ik al een paar jaar niet meer gespeeld heb, maar volgens mij ben ik ook een van de multimiljonairs daar 😛

  13. ik heb 4 verschillende ww , voor schoolmail / laptop heb ik bijv eentje die iedereen mag weten (ik stuur al mijn opdrachten naar mijn schoolmail en stel iemand moet die hebben oid) dan weer eentje die niemand aangaat etc

Geef een reactie

