Hello?

Kelly is een blond meisje, ze heeft een grote cupmaat en ze houdt van lesbische experimentjes met haar vriendinnen. In het weekend zijn haar ouders weg en ze heeft net een kussengevecht in haar ondergoed wanneer ze een vreemd geluid vanuit de woonkamer hoort. Het is helemaal donker in huis, buiten raast de wind en het regent. De enge muziek zet in Kelly loopt de trap af en kijkt angstig om haar heen. Haar vriendinnen doen lacherig, maar wanneer er weer een doffe dreun klinkt, zijn ook zij stil. Dan zegt Kelly, onzeker maar luid: “Hello?”
Dan loopt de moordenaar achter het gordijn vandaan en zegt hij: “Oh, sorry, ik wilde je verrassen, maar je had kennelijk al door dat er iemand was! Dan ga ik er weer vandoor, toedeloe!”
Even serieus. Waarom roepen mensen in horrorfilms altijd ‘hallo’? Waarom zijn de meisjes zo vaak bimbo’s en gaat de sympathieke jongen met de donkere huidskleur er altijd als eerste aan? Als ik een moordenaar zou zijn, zou ik de allerlelijkste, meest gehate persoon in de stad vinden en die afmaken, dan zou iedereen blij zijn en me zelfs bedanken voor mijn daad. Waarom zou je achter de leuke meisjes en aardige jongens aangaan?
Kelly loopt de trap af en roept: “Marco!” en van ergens uit de woonkamer klinkt er gedempt: “Polo!” Kelly schrikt. Nu is het pas spannend.

18 gedachtes over “Hello?

  1. Haha, dat laatste zou wel cool zijn ja! Ik zit op die momenten altijd heel hard “doe nou toch gewoon het licht aan muts!” tegen de tv te roepen 😉

  2. Haha, je vergeet dat ze altijd gespreid op pad gaan om de inbreker te zoeken. Dat is natuurlijk wat je doet als je bang bent. Ook het meest veilig trouwens.

  3. Ehm ik kan het je precies uitleggen. De blonde bimbo kelly met grote bortsen, en op hakken (want ze vallen ook altijd door hun schoenen ofzo? als de moordenaar ze wil pakken) is nog maagd. Maagden kunnen niet vermoord worden ofzo? Dat is een gouden regel in horrorfilms. 🙂 Kijk, daarom doet ze alleen lesbische dingen. En ja, de jongen gaat er sowieso als eerst aan, want die heeft natuurlijk als eerst seks gehad. Zo gaat dat nu eenmaal.

  4. Hahaha. Die laatste is wel goed, Marco! haha. Ja, je hebt wel gelijk dat het hallo roepen niet echt zinvol is ofzo, want de moordenaar of inbreker gaat heus niet hallo terugroepen.

  5. Hahahah ja en ze doen ook áltijd wat ik juist niet zou doen. Immens schreeuw, gekrijs, lichtflitsen uit de kamer -> zoef, erop af!

    En ik maar gillen: ‘Neeeeee!!! Neee!! Ga er niet heen!’

    Maar ze luisteren nooit. Balen.

  6. Marco Polo, hoe kom je erop 😛 Op de achtergrond roept René Froger trouwens nog steeds hello hier (‘bel je schor!’). Helaas geen moordenaars in de buurt.

  7. En ze gaan ook aaaltijd op zoek naar de moordenaar, als ik iets verdachts zou horen zou ik echt keihard mn huis uitrennen! Maarja daar zijn het ook films voor natuurlijk.

  8. Helemaal mee eens.
    En waarom gaan vrouwen altijd tien keer op hun plaat als ze ergens voor vluchten?? En waarom gaan ze er altijd van uit dat de “slechterik” met één klap op zijn kop is uitgeschakeld??

Geef een reactie

