Dingen die niet leuk aan mij zijn

Natuurlijk, we moeten allemaal positief zijn, het is belangrijk om de goede punten van jezelf te benadrukken en niet teveel na te denken over wat er allemaal mis is met je. Tegelijkertijd hoor ik mensen zeggen dat het je imperfecties zijn die je perfect maken. Daarom is hier een korte opsomming van een aantal dingen die helemaal niet zo leuk aan mij zijn.
– Ik kan heel ijdel zijn.
– In de ochtend proef ik in mijn mond en mix van voeten en eten wat ik drie dagen geleden heb gegeten en ik gok dat mijn adem daar ongeveer ook naar ruikt.
– Als ik meer dan twee à drie uur (het ligt eraan hoe actief ik ben geweest) geen eten heb gehad, verander ik in de Hulk en vernietig ik alles om me heen.
– Ik kan niet afblijven van Bastogne-koeken: geef me een rol en ze zijn in een kwartiertje weg.
– Mijn gevoel voor mode en stijl is niet-bestaand. Dat heeft soms (vaak) het gevolg dat ik dingen draag die ik niet zou moeten dragen.
– Ik maak grapjes over hele nare situaties of ten koste van mezelf (maar eerlijk gezegd vind ik zelfspot de allerleukste vorm van humor).
– Soms staar ik mensen aan totdat ze zich duidelijk ongemakkelijk voelen – en dan staar ik nog meer.
– Ik ben meerdere keren midden in de nacht wakker geworden om erachter te komen dat ik een klein zwembad op mijn kussen had gekwijld.
– Procrastination is my middle name.
– Ik vind liedjes van One Direction stiekem enorm aanstekelijk.
– Ik ben helemaal niet zo technisch ingesteld, maar ik doe soms alsof ik dat wel ben omdat ik dan slimmer lijk en dat vind ik leuk.

Natuurlijk ben ik nu heel benieuwd naar jullie minpunten of minder aantrekkelijke eigenschappen en gewoontes!

21 gedachtes over “Dingen die niet leuk aan mij zijn

  1. Nou, hier kan ik echt niet tegenop hoor! 😉
    Als mensen een serieus gesprek met elkaar hebben, moet ik dat gewoon onderbreken met een grappig bedoelde opmerking (heel irritant). Ik lach er dan ook nog hard om (wahahaha).
    Ik probeer niet te snoepen want als ik één koekje, borrelnootje etc. op heb moet het hele schaaltje leeg!
    Hier laat ik het even bij hoor.

  2. Mijn gevoel voor mode is ook niet zoals de normale meiden van mijn leeftijd, maar ik ben dan ook alles behalve normaal.. Ik blijf meestal in de safe zone, maar ik heb altijd het gevoel dat ik er overdressed of underdressed bij loop.

  3. Haha, die laatste tag 😉 En om hier één minpuntje aan mezelf te noemen, ik heb soms behoorlijk slechte timing qua opmerkingen die ik maak. Dat ik dan net iemands hele verhaal om zeep help bijvoorbeeld. Oeps.

  4. Ik herken me toch in enkele dingen die jij schrijft. Het gebrek aan “gevoel voor mode” bijvoorbeeld, dat sarcasme of het feit dat ik graag de alleswetende techneut uithang (hoewel ik dat geenszins ben). En ook ik ben gek op Bastongnekoeken.

  5. OH MY GOD WHAHHAHAHAHHA!!

    Ik kwijl ook echt heel erg, is vreselijk!
    en verder:
    ik heb grote praatjes
    heb ook een grote mond
    ik vinden klagen heel gezellig
    ik ben heel druk
    of ik ben heel stil
    heb soms overdreven extreme feministische trekjes
    en ik kan soms echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lui zijn 😦

  6. Wat een leuke negatieve kanten heb jij..
    Overigens kan ik helemaal inkomen in “het niet op tijd eten” mijn maag wordt daar letterlijk en figuurlijk erg knorrig van.

    Oh en dat van die tenen en eten…. Die had je mogen overslaan.

  7. dat laatste deed ik gisteren ook … nou moet ik een arme Finse jongen helpen met iets waar ik eigenlijk helemaal niks vanaf weet :’)

    en zelfspot is goed en belangrijk

    ik vind je nog steeds hip hoor

  8. Hahahahha dat van Hulk herken ik echt immens erg. En als ik dan een hele dag heb gewerkt (van 09.30 tot 18.00) en dan niets heb gegeten behalve een chocolaatje, weet je ongeveer hoe mijn humeur ’s avonds is.

  9. Hmm, mijn slechte eigenschappen. Je hebt wel gelijk dat het de imperfectie is die mensen perfectionistisch maakt.

    Mijn slechte eigenschappen.
    – Dat ik perfectionistisch ben en toch tegen dingen aanloop die ik niet kan.
    – Dat ik nieuwsgierig ben (maar dat is tegelijk een goede eigenschap)
    – Dat ik dingen sosm beter weet en mensen dan verbeter (al bij een datum die ze verkeerd zeggen)

  10. Zo hebben we allemaal onze slechte, slechte, slechte, slechte, slechte eigenschappen! Ik uh… ben heel goed in van die heerlijke vreetbuien, kan heel slecht uit mijn bed komen, ben altijd te goed of te slecht in delegeren, nooit eens precies goed, ben niet zo goed in mode en dat soort dingen…

  11. Gelukkig kun je altijd nog andere mensen vermaken met je eigen minpunten! Die van het eten/de Hulk is herkenbaar, haha. Ik heb ook een heel charmante eigenschap: op magische wijze weet ik heel vaak drinken om te gooien bij andere mensen thuis, of gewoon op school. En je moet mijn ouders ook maar niet vragen hoe het komt dat we al het servies nog maar in tienvoud hebben in plaats van twaalfvoud… Je laatste tag is geniaal trouwens!

  12. Hahaha. Ik kwijl ’s nachts als ik iets van een wondje in/om mijn mond heb. Soms word ik dan wakker met dat zwembadje en denk ik: waarom doe ik dit? Ik heb toch niks? En dan kom ik er de volgende ochtend achter dat ik wel al twee dagen een aft heb maar dat ik te stom was om dat te bedenken in mijn slaap…

Geef een reactie

