In beeld: John Green

Als iemand me vroeg: “Wat is nou iets geweldigs dat je recent is overkomen?”, dan zou ik diegene deze foto laten zien. Ik heb John Green ontmoet, die een schrijver is, een grote ster op het internet en een inspiratiebron voor mij. Ik heb hem de hand geschud en geluisterd naar hoe hij voorlas uit zijn laatste roman. Ik heb leuke nieuwe mensen ontmoet en gelachen en gezongen. Dat was iets geweldigs dat me recent is overkomen (zo’n twee uur geleden). Nu ga ik slapen en elk woord dat ik heb gezegd overdenken. Weltrusten

21 gedachtes over “In beeld: John Green

  1. Elk woord dat ik heb gezegd overdenken?? Als je veel praat zul je wel niet aan slapen toe gekomen zijn haha.
    Maar nu snap ik je twitter bericht ook. 🙂

    Leuk dat je deze kans gekregen hebt!

  2. Ik ken John Green niet, maar heel tof dat je als “fan” deze kans hebt gekregen (en gegrepen) om een van je inspiratiebronnen te ontmoeten! Lijkt me heel gaaf 🙂

  3. Ahhhhhh wat gaaf! Ik ben echt jaloers op je!!!
    Ik ben dol op hem, en ik vind zijn nieuwe boek ook zo mooi!! (En de andere boeken natuurlijk ook). Ik ben ook dol op zijn filmpjes op Youtube, haha.

  4. Hahaha wat leuk, dat blonde meisje met dat ruitjesoverhemd is een vriendin van mij! Ik wilde misschien nog met haar mee gaan maar het kwam echt superslecht uit, dus heb het aan me voorbij laten gaan 😦 Super dat je hem gezien hebt! En dat je het hebt gedocumenteerd 😉

  5. Hoi! Hier het ruitjesoverhemd. Ben jij Nicole?

    Ik vond het ook echt ge-wel-dig. Ik ben zo blij dat ik gegaan ben. 😀 Ik heb een van mijn grote helden ontmoet.

  6. Aah, ik heb zulke awesome dingen gehoord. Het was vast geweldig! Ik heb The Fault in our Stars hier nog liggen (met handtekening, dat wel!) maar ben er nog niet aan toegekomen. Ik ben dan niet zo idolaat van John Green/vlogbrothers/nerdfighers als mijn vriendinnen, maar achteraf.. 😉 Hoe vaak krijg je nou zo’n kans?? DFTBA!

  7. GAAAF! ik moest even Googlen wat hij ook alweer had geschreven, maar Looking For Alaska is een tof boek.

    i was a drizzle and he was a hurricane is een van mijn ‘favo’ quotes.

Geef een reactie

