Het kijken

14 gedachtes over “Het kijken

  1. Leuk! Ik deed dat altijd een beetje andersom: toen ik postbode was bestudeerde ik altijd het halletje van een huis en bedacht aan de hand daarvan wat voor mensen er woonden. Zo raar als je dan een keer die mensen tegenkomt bij hun voordeur, want ze leken nooit op wat ik in gedachten had.

  2. Komt me bekend voor! Er staat trouwens ’n stukje blog in mijn concepten dat ’n beetje gelijkaardig is… Wellicht zal dat dus ÊÊn dezer dagen ook online komen 🙂

  3. De mens is ook fascinerend.

    Ik vind het ook heerlijk om een middag op het terras te zitten en gewoon naar mensen te kijken.

  4. Ik probeer altijd te voorspellen waar ze uit de trein stappen. Lukt meestal niet.
    (Laatst zaten er twee van die bejaarde half-bekakt-half-artistieke types met slechte kledingsmaak in de trein. Typisch Molenhoek. Maar nee, daar reden ze gewoon voorbij. En het ergste was, ze bleken niet eens bij elkaar te horen :P)

Geef een reactie

