In een hoekje in de foetushouding

Vandaag is het 1 mei en ook al is het geen symbolische datum*, laten we voor het gemak even doen alsof het wel zo is. Ik heb jullie gevraagd om uitdagingen en deze maand geef ik mezelf een uitdaging. Een maand lang elke dag bloggen.

Nicole, is dat wel een goed idee?
Nee. Volgende vraag!

Waarom doe je het eigenlijk?
Ach, ik dacht, met een full-time studie, een sociaal leven, allerlei andere verplichtingen en dan ook nog eens dat oneindige verlangen naar slaap, dat het wel leuk zou zijn om nog iets te verzinnen waarmee ik het mezelf moeilijk maak. Nee, ik vind het gewoon leuk om te bloggen, dus waarom zou ik het niet elke dag doen?

Stop je sowieso na een maand?
Geen idee. Het kan zijn dat het me heel erg bevalt en dan ga ik ermee door. Het kan ook zijn dat een huisgenoot me over een maand in een hoekje in de foetushouding ziet liggen, terwijl ik mompel over categorieën, comments en http. Wie zal het zeggen.

Hoe kan ik je helpen?
Stuur me chocola. Geef me een schouderklopje. Stuur me chocola. Moedig me aan. Stuur me chocola. Maar vooral: lees wat ik je te bieden heb en laat me weten wat je ervan vindt. En stuur me chocola.

Als je goede tips hebt over het dagelijks bloggen of al tijden wacht tot ik ergens over schrijf, pak je kans en vertel het me in een reactie. Had ik al gevraagd om chocola?

* Het blijkt dat het vandaag de Dag van de Arbeid is. Hoezee!

25 gedachtes over “In een hoekje in de foetushouding

  1. Leeeuuuk! Ik ben benieuwd, hoop dat het een beetje gaat lukken! Ik heb zelf zulke dingen ook wel eens geprobeerd, maar dat waren korte posts met dingen waar ik blij van werd of foto’s, daar hoef je niet veel voor te schrijven en dat is juist wat jij wel wilt doen, denk ik. Maar wellicht kun je voor al die extra dagen dat je nu gaat bloggen ook een soort thema bedenken? 15 soorten chocola testen en om de dag een review posten, bijvoorbeeld. Of gewoon iets heel anders. Maar zoiets maakt het wel makkelijker om ook daadwerkelijk elke dag iets te schrijven ^^

  2. Haha, hoe toevallig, ik heb vandaag precies zo’n zelfde bericht online gezet! Ik ben benieuwd hoe jij het dagelijks bloggen gaat invullen 🙂 En waar ik wel iets over zou willen lezen… Misschien iets over je studie (ik heb net even op je ‘over mij’ pagina gespiekt en lijkt me wel interessant daar iets meer over te weten)?

  3. Hahaha. *stuurt virtuele chocola!*
    Als je het niet volhoudt kun je wee rom de dag gaan bloggen. Maar lijkt me wel leuk om eens wat meer te lezen hier. Misschien kun je eens schrijven over je favoriete plekjes.

  4. Oh succes!!!
    Ideen?:
    – Bloggen waar je normaal nooit over blogt (outfit of the day, je make-up stash) Doe gewoon heel gek en ga compleet over andere dingen bloggen. Altijd leuk!

  5. Oké, gaat het nu om elke dag bloggen of wil je gewoon veel chocola? Kun je straks door de pukkels je blog niet meer zien (of is dat een fabeltje dat je pukkels krijgt van chocola). 🙂

  6. Gehehe.. misschien een beetje laat (ik volg dus teveel blogs die ik niet elke dag en/of week kan bijlezen) maar heel veel succes de komende tijd!

Geef een reactie

