Daag me uit: Monopoly deel 4

Een tijdje geleden vroeg ik jullie hier om uitdagingen. Gek, vreemd, grappig, leuk, het maakte allemaal niet uit. Zo gaf Desi mij de opdracht om de straten van het Monopoly-spel op te zoeken. Om alle straten in één keer op te zoeken, bleek na een korte blik op het bordspel al onmogelijk, dus deze uitdaging komt in verschillende delen. Nu deel 4: Utrecht.

Je zou denken dat, aangezien we toch zeker heel vaak in Utrecht te vinden zijn (misschien omdat ik er woon), we de straten met gemak zouden vinden. Maar nee, het blijkt dat zowel ik als Marcella het richtingsgevoel van een walnoot hebben. Ik ben eerlijk gezegd al blij als ik de weg van mijn kamertje naar de universiteit weer weet te vinden.

Vooral het vinden van de Bilstraat viel ons zwaar. Uiteindelijk besloten we maar de bus te nemen (waarnaartoe wisten we niet) en het de buschauffeur te vragen. Uiteindelijk bleek dat we wel wisten waar de Biltstraat lag. We wisten gewoon niet dat het zo heette.

En zo vonden onze helden de straten in een recordtijd. Maar voor zij het wisten, bevonden ze zich in de volgende stad met een nieuwe zoektocht! Hebben onze helden alle straten gevonden? In welke stad hebben ze deze keer de Monopoly-mysteries opgelost? Dat zie je de volgende keer!

11 gedachtes over “Daag me uit: Monopoly deel 4

Geef een reactie

