Daag me uit: Monopoly deel 5

Een tijdje geleden vroeg ik jullie hier om uitdagingen. Gek, vreemd, grappig, leuk, het maakte allemaal niet uit. Zo gaf Desi mij de opdracht om de straten van het Monopoly-spel op te zoeken. Om alle straten in één keer op te zoeken, bleek na een korte blik op het bordspel al onmogelijk, dus deze uitdaging komt in verschillende delen. Nu deel 5: Arnhem!

Nadat Marcella en ik in Utrecht op zoek waren gegaan naar de Monopoly-straten, besloten we dat het leuk was om nog een stad mee te pakken. Arnhem was weer een stad waar ik nog nooit echt had rondgelopen en ik was wederom aangenaam verrast. Arnhem is gezellig, mooi, en er zijn genoeg winkels om in rond te snuffelen (zoals de 1 euro winkel, waar we alle kookwekkers op andere tijden hadden gezet).

De lokale bewoners waren ook erg vriendelijk. Zo was er een dikke oude man die zich aanbood om mijn vriendje te zijn. Aangezien ik zo’n aanbod niet vaak krijg (nooit dus), heb ik maar ja gezegd. We gaan trouwen in augustus.

En toen waren er nog maar twee steden over. Eigenlijk hebben we de op een na laatste stad al bezocht, maar het is lastig om de allerlaatste ook op te zoeken. Dan is het namelijk echt afgelopen. Gelukkig heb ik nog een rijtje uitdagingen staan. Bovendien hebben we de postkaarten nog…

15 gedachtes over “Daag me uit: Monopoly deel 5

  1. Hihihi die mensen in die 1-euro-winkel zullen heel blij met jullie zijn geweest. Hoe kom je er ueberhaupt op 😛
    Ik kom ook nooit in Arnhem, wat eigenlijk raar is, aangezien ik in Nijmegen studeer. Nijmegen-Arnhem, die afstand is te fietsen. Te wandelen zelfs, zullen echte Nijmegenaren zeggen 😛

Geef een reactie

