Een onafscheidelijk paar

Op een dag liep ik de Bijenkorf in. Nu ben ik niet het persoon dat normaal gesproken winkelt bij de Bijenkorf, want ik betaal liever veertig euro minder voor een wit t-shirt. Maar dit keer had ik een missie.
Ik ging een etage naar beneden en vond wat ik zocht. Het was prachtig. We hoorden bij elkaar. Meteen liep ik naar de kassa, waar dit gesprek plaatsvond.
“In welke kleur wil je het ingepakt hebben?” vroeg de vrouw aan de kassa.
Ik raakte in de war. Kleur? Ingepakt? “Sorry?”
“Of is het voor jezelf?”
“Ja, het is voor mezelf.”
De vrouw stootte een collega aan. “Ze koopt dit voor haarzelf!” De vrouwen lachten smakelijk en keken me bijna spottend aan. Ik knikte vriendelijk, maar begreep het niet. Dit wil toch iedereen?
Mijn aankoop werd niet ingepakt, maar wel netjes verpakt om het te beschermen. Tevreden liep ik de winkel uit en ging ik snel naar huis. Eenmaal op mijn kamer aangekomen, pakte ik mijn lieveling uit en bekeek het nog goed. Geweldig. Zo mooi. Ik zette het op een mooi plekje, een speciaal plekje, zodat iedereen het kon zien.
En zo kwam ik aan mijn keramieken dinosaurus.

16 gedachtes over “Een onafscheidelijk paar

  1. Haha, ze moeten blij zijn dat er iemand die dinosaurus echt de moeite waard vindt, in plaats van dat iedereen het ding alleen maar koopt omat ze geen beter kado kunnen vinden šŸ˜‰

  2. Hahaha! Wat een avontuur! Die kassa-dozen hebben juist dat baantje zodat ze ooit in een verre toekomst ook zo’n olifant kunnen kopen. Maar dat willen ze niet toegeven šŸ˜›

  3. Haha, ja, dino foto! En ik wist niet dat ze ook verschillende kleuren inpakpapier hebben. Volgende keren dat ik daar iets koop – de boekenafdeling en Paperchase shop-in-shop zijn wel top – laat ik het zeker inpakken, iedere keer in een andere kleur!

  4. Een keramieken dino, voor jezelf? Ja, dan vraag je er ook om šŸ˜‰ Ik ben helemaal voor keramiek, zoals je weet. Ik ben er heel benieuwd naar en zou er bijna om het commentaar zelf eentje kopen!

  5. Haha, het klinkt idd alsof het iets is dat je aan iemand cadeau geeft die je niet aardig vindt ofzo. “Kijk, hier heb je een prachtige keramieken dinosaurus. En je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!” Nu ben ik ook wel heel benieuwd hoe ie eruit ziet, heb je hem ook een naam gegeven?

Geef een reactie

