Een hilarisch gezicht

Ik houd van spiegels. Niet alleen om mezelf erin te bewonderen, want dat doe ik niet (okรฉ, bijna niet. Soms), maar ook om mezelf aan het lachen te maken. We kijken normaal gesproken in de spiegel wanneer we ons haar doen, tanden poetsen en eventueel make-up opdoen. Maar wanneer je wat meer tijd neemt, kun je zien hoe je hele gezicht werkt en dat is soms vrij hilarisch.
Ik heb bijvoorbeeld ooit twintig minuten voor de spiegel gestaan met mijn tong uitgestoken, omdat ik het zo grappig vond hoe het allemaal werkte. Ik moet daarbij even zeggen dat ik werkelijk nuchter was en dat ik gewoon een heel slecht gevoel voor humor heb. Maar ik raad het je toch aan, als je wat tijd over hebt.
Verder trek ik graag gekke bekken in de spiegel. Wanneer je dit op foto’s doet, komt het hoogstwaarschijnlijk op het internet terecht en kom je er nooit meer vanaf. Als je het in de spiegel doet, zie alleen jij het en kun je zo hard lachen als je wilt. Ik heb zo ook geleerd dat mijn gezicht er soms heel raar uit kan zien, al denk ik dat ik daar niet altijd gekke bekken voor hoef te trekken.
Dus nu weet je het. Een spiegel is niet alleen goed voor praktische zaken en om mensen te bespieden zonder dat ze het zelf merken. Het is ook nog eens handig voor wat stressverlichting. Ik stel voor dat we massaal voor de spiegel gaan staan om onszelf aan het lachen te maken. De wereld zal me dankbaar zijn.

22 gedachtes over “Een hilarisch gezicht

  1. Ik doe dat ook altijd, gekke bekken trekken voor de spiegel. Vroeger oefende ik ook heel vaak mijn lach, omdat ik door mijn beugel zo’n 2 jaar met dichte mond had gelachen.

  2. Trek een gek gezichtย 
    waar je tevreden over bent
    Laat een ander
    buiten beeld
    een foto maken
    En maak het wereldkundig!
    Kunnen ook wij meelachen…
    Is het goed voor iedereen

  3. Haha, ik ging een keer voor de spiegel staan toen ik een bloedneus had. Met m’n hoofd een beetje achterover om te zien hoe het bloed via mijn neus, langs mijn huig m’n keel in druppelde. Ik was altijd al benieuwd hoe dat eruit zag :p

    • Dat vraag ik me ook altijd af! Al denk ik dat ik niet zo goed zou kunnen doen wat jij hebt gedaan, want ik voel me al helemaal raar als ik eraan denk ๐Ÿ˜›

  4. Ik moet duidelijk nog wat leren, want ik doe het altijd precies op het moment dat er een camera tevoorschijn wordt gehaald, en dan krijg je zoiets:

    Ik ben rechts. Maar goed. Ik zal het de volgende keer bij een spiegel houden.

  5. ik kan dus echt UREN naar mijn gezicht kijken en dan denken: he…? wat doet die moedervlek daar.

    oja. wat ik dus OOK altijd doe, als ik een ex van mij heb gezien, dan later in de spiegel terug denken hoe ik mijn gezicht toen had, en of ik er niet uitzag als een debiel.

  6. Ik heb een haat-liefdeverhouding met spiegels. Ze doen altijd alsof mijn haar mooi zit, maar stiekem blijkt het dan achter heel plat te zitten. Grr. Ohja, dat herinnert me er trouwens aan dat ik het wilde knippen. Laat ik dat maar gelijk doen ook ๐Ÿ˜›

  7. Haha grappig! Ik vind het zelf altijd grappig om in je pupil te kijken en dan jezelf te zien, en dan het gevoel te hebben alsof je รฉcht diep in jezelf kunt kijken.

Geef een reactie

