Daag me uit: Monopoly deel 6

Een tijdje geleden vroeg ik jullie hier om uitdagingen. Gek, vreemd, grappig, leuk, het maakte allemaal niet uit. Zo gaf Desi mij de opdracht om de straten van het Monopoly-spel op te zoeken. Om alle straten in één keer op te zoeken, bleek na een korte blik op het bordspel al onmogelijk, dus deze uitdaging komt in verschillende delen. Nu deel 6: Rotterdam!

Dankzij mijn geweldige oriëntatievermogen, iets te veel zelfvertrouwen wanneer het gaat om de weg vinden in Rotterdam en skills met Google Maps die ik eerder deze week heb beschreven, konden we het niet altijd helemaal vinden en moesten we de weg vragen. Maar hé, wat is avontuur zonder een beetje mysterie? Uiteindelijk bleek het allemaal best wel makkelijk te vinden en konden Marcella en ik ook gewoon lekker ontspannen met een croissantje en een cakeje van de LaPlace. Dat hadden wij harde werkers wel verdiend.

Hier is een fun fact voor jullie: ik ben geboren in Rotterdam. Jawel, terwijl ik probeer de student uit te hangen in Utrecht, ben ik stiekem gewoon een Rotterdammer. Af en toe doe ik het accent nog even na, tot ik me besef dat ik dat veel te leuk vind om te doen en bang ben dat het blijft hangen.

Na Rotterdam hoeven we alleen nog naar Amsterdam (tenzij we ook naar fictieve dorpen gaan). Het wordt een zeer pijnlijk en emotioneel afscheid van onze epische zoektocht naar de zin van het leven en naar het hart van alle bordspellen. Maar laten we ons afscheid bewaren voor wanneer het echt moet. Ik ga nu even alvast tissues in huis halen voor wanneer de dag komt.

15 gedachtes over “Daag me uit: Monopoly deel 6

  1. Misschien moet je die laatste straatnaambordjes zelf maken en in een willekeurig dorp ophangen om deze challenge helemaal compleet te maken? ;p Zou wel grappig zijn. En anders begin je gewoon met een nieuwe uitdaging, iets als bezoek alle provinciehoofdsteden ofzo?

    • Nog niet, maar er zijn een boel leuke waar ik uit kan kiezen 🙂 En als je zelf nog wat weet, kun je het natuurlijk altijd in een reactie achterlaten of mailen!

Geef een reactie

