Een nieuwe carrière

Ik heb een nieuw talent van mezelf ontdekt. Een talent dat me nog heel ver gaat brengen. Ik denk zelfs dat ik het schrijven op ga geven voor dit nieuwe carrièrepad, het pad dat me overduidelijk gaat brengen naar roem, rijkdom en nog iets met een r. Rotondes? Rellen? Reizen? Laten we reizen maar kiezen. Maar voordat ik mijn blog verwijder en mijn twitternaam verander in iets wat mensen snel kunnen vinden en wat een groot publiek aanspreekt, zal ik jullie vertellen over mijn nieuwe inzichten en over mijn nieuwe carrière. Mijn carrière als fotomodel.
Een paar dagen geleden kreeg ik te horen dat een studiegenoot iemand zocht voor een fotoshoot. Het duurde maar een paar uurtjes en je kreeg er nog geld voor ook. In een lollige bui zei ik dat ik het wel wilde doen. De volgende dag stond ik mijn tas vol te proppen met al mijn kleding en was ik zenuwachtig. Er bestaan namelijk maar weinig flatteuze foto’s van mij en de laatste was alweer lang geleden.
Toch zette ik door en na een dagje zwaar werk waarbij ik onder andere 1) moest lopen, 2) moest wachten en 3) moest wijzen, wist ik dat dit mijn roeping was. Ik ben een geboren fotomodel, want ik kan nu eenmaal goed lopen, wachten en wijzen. Bovendien was er geen visagie aanwezig en weet je waarom? Ik had het niet nodig. Oké, en de foto’s werden van een afstandje gemaakt, maar dat is bijzaak. Het punt is dat ik me ga opgeven voor Hollands Next Top Model, ga winnen en vervolgens heel de dag fierce in de camera ga staren op een of ander exotisch strand. Kijk maar naar me uit in de Cosmo. Of de Tina. Of blijf maar op mijn blog, ik zal jullie op de hoogte houden.

21 gedachtes over “Een nieuwe carrière

  1. Jij bent dapper… Een fotoshoot lijkt mij ware horror … (Dat zal wel komen omdat ik net terug ben van vakantie, groepsreis, en de eerste foto’s heb gezien…. Pffff)

  2. Ik ben heel benieuwd naar de foto’s… Het zullen vast plaatjes zijn! Ik denk ook dat je next topmodel gaat winnen.. Als je in de finale staat zit ik op de eerste rij om je aan te moedigen 😉

  3. Hela, ik kan ook lopen, wachten en wijzen! Mag ik meedoen?

    (Ik moest wel lachten om je rotondes trouwens, jammer dat die de tags niet gehaald hebben :P)

  4. Vond je het leuk om te doen? Ik heb het namelijk ook wel eens gedaan maar bij de visagie hield het wat mij betreft al op. Al dat gefrunnik en weet ik veel. En dat wachten. 😐 ZUCHT. Ik ben er niet voor gemaakt.

Geef een reactie

