Antwoorden op vragen die echt belangrijk zijn

Oké, dus we hebben gisteren niet gewonnen. Maar is dat echt belangrijk? Wat maakt ons verlies nu uit in het gehele universum? Wanneer gaan we het nu hebben over dingen die er toe doen? Daarom is hier: mijn antwoorden op vragen die écht belangrijk zijn.

Hoe eet je je eieren het liefst?
Ik eet het liefst roerei. Met champignons.

Favoriete planeet?
Pluto. Ik houd wel van de underdogs.

Vouw je of prop je je wc-papier?
Ik vouw.

Nu we het toch over wc-papier hebben: de wc-rol naar de muur toe of van de muur af?
Zo lang er wc-papier vanaf komt, ben ik al gelukkig.

Water met of zonder prik?
Zonder.

Cola of Fanta?
Geen van beide.

Welke kleur is je ondergoed?
Zwart. Wat zegt dat nu over mij?

Welke browser gebruik je?
Firefox.

Wat is je advies over het drinken van sinaasappelsap na het tandenpoetsen?
Ik zeg: niet doen.

Nu weten jullie het. Dit zijn de belangrijke zaken van het leven. Ook al is dit niet echt een tag, ben ik benieuwd hoe jullie erover denken, dus als je het over wilt nemen, vind ik dat prima. Dit zijn namelijk niet zomaar een stel vraagjes. En natuurlijk wil ik wel weten: wat zijn jullie Vragen des Levens?

19 gedachtes over “Antwoorden op vragen die echt belangrijk zijn

Geef een reactie

