In beeld: een groot deel van mijn kamer

Dit is een deel van mijn kamer en aangezien mijn kamer niet veel vierkante meters heeft, is het een groot deel. Het allerbeste aan mijn kamer vind ik mijn schuifpui en het balkon waar ik op kan. In de zomer, als het lekker warm is in de ochtend, ga ik daar altijd ontbijten en kan ik zo zien hoe de mensen uit hun voordeuren van het gebouw naast de mijne komen om naar hun werk te gaan. Soms zie ik hen terug rennen, omdat ze wat vergeten zijn.
Wat je ook kunt zien op de foto is mijn nachtkastje en ik kan je vertellen dat er nooit een dag is dat er geen boek op ligt (al is dat deze week iets anders, natuurlijk). Ik vind zelfs dat mijn hele kamer leeg lijkt als er geen boek op mijn nachtkastje ligt. Zo zie je maar dat een heel klein detail er al voor kan zorgen dat je je (niet) thuis voelt.
Wat heerlijk, dat romantiseren van je eigen studentenkamer. Maar het is wel waar.

17 gedachtes over “In beeld: een groot deel van mijn kamer

  1. Mijn bed heeft altijd een boek naast zich op de grond. Nu is het Roald Dahl: Alle Verhalen. Ruim 700 bladzijdes leesplezier. Hoe dikker, hoe beter.

Geef een reactie

