In beeld: alles kapot

In de week dat ik zonder internet, televisie en boeken door het leven ging, besloot ik op een dag om een rondje door Utrecht te fietsen en zoveel mogelijk graffiti te vinden en op de foto te zetten. Voor iedereen die nog nooit in Utrecht is geweest: dit is geen moeilijke opdracht. Overal door de stad is er op de muur geklad, getekend en geschreven. Het ene mooier dan de ander. Maar deze hierboven, daar heb ik toch de meeste vragen bij. Waarom de smileys? Wat kapot? Is het al kapot of moet het kapot? Genoeg om over na te denken, bij een muurtje ergens midden in de stad.

 

14 gedachtes over “In beeld: alles kapot

  1. Hij is vast een woord vergeten: alles kan kapot. En de smileys staan erbij doordat hij een relatie kapot heeft gemaakt, want dat moet voor hem vast héél goed voelen!

  2. Goede graffiti
    maakt niets stuk
    Je tagt een blinde muur
    door je handtekening
    in tekst of vorm
    achter te laten
    Een leeg kantoor
    kun je
    toch niet stuk maken?
    Het kantoor sloopte immers
    alles al vooraf *

    * graffiti is geen schuttingtaal

  3. Even tussen de interessante vragen door: ik ben begonnen in the fault in our stars, zonder ook maar iets (zoals de achterkant) te hebben gelezen… wat een goed boek weer! (Al voel ik wel een beetje een formule in het schrijven, maar goed, die kon je al eerder zien) Ik houd van John Green 🙂

Geef een reactie

