In beeld: de onbekende familie

(sorry voor het donkere plaatje. Het waren de aliens)

Normaal vind ik oude foto’s veel interessanter, maar deze kaarten vielen me op omdat ze naar hetzelfde adres gestuurd zijn. De onderste is een kerstkaart, en de geadresseerde familie wordt een “voorspoedig 1973” toegewenst.
De bovenste kaart is verzonden door mensen die op vakantie waren en de tekst moet ik nog ontcijferen. Waarschijnlijk zal ik binnenkort de achterkant plaatsen, zodat jullie kunnen helpen (als jullie dat willen natuurlijk).
Ik krijg heel erg de neiging om het adres op de achterkant op te zoeken, maar iets vertelt me dat de familie die er ooit woonde nu al weg is. Alles wat overblijft, zijn vragen.

10 gedachtes over “In beeld: de onbekende familie

Geef een reactie

