Dingen die ik heb geleerd in het jaar dat ik deze blog heb

Jawel, vriendjes en vriendinnetjes die ik eigenlijk niet ken maar wel zou herkennen op straat als je tenminste een foto hebt bij je ‘over mij’ pagina, mijn blog bestaat een jaar! Google een plaatje van een taart en kom gezellig op mijn feestje. Hier zijn de dingen die ik heb geleerd in een jaar tijd bloggen en woorden uit broekzakken te halen.

1. Bloglovin’ is niet leuk als je terugkomt van vakantie.

2. Nee, serieus. Dan heb je echt iets van duizend blogs te lezen. Dat is gewoon niet cool. Waarom hebben ze daar nog niks op gevonden?

3. Bezoekersaantallen zijn onvoorspelbaar en het is het beste als je er gewoon niet naar kijkt, tenzij je eigenlijk stiekem al hebt gekeken en tot je verbazing zag dat het eigenlijk heel erg meevalt.

4. De vreemde mengeling van schaamte en trots als je vertelt dat je een blog hebt.

5. Als je een blog schrijft over Justin Bieber moet je onthouden dat er altijd wel iemand reageert die het virus van The Biebz heeft gekregen. Diegene kan toevallig aan je vragen of je naar haar fansite wil kijken. En je kan dan toevallig ook heel nieuwsgierig raken en een kijkje nemen.

6. Het internet is raar. Leer ermee omgaan of zet je computer uit.

7. Waarom vinden zoveel mensen die af willen van Ryan Harding spam mijn blog? Ik weet nog steeds niet wie die gozer is en waarom hij zoveel van spam houdt.

8. Soms kun je ineens heel erg geraakt worden door een vreemde. Op de emotionele manier dan. Niet op de fysieke manier. Tenzij je in de bus zit naast iemand die denkt dat de eigen persoonlijke ruimte boven die van wie dan ook gaat. Maar ik heb het in dit geval over vreemde mensen op het internet die hele lieve dingen zeggen. Naast die mensen zou ik wel willen zitten.

9. Ik bedank je nooit voor het lezen, maar als je dit leest, of je nu voor het eerst op deze pagina bent of al een jaar lang rondklikt op deze blog, bedankt. Hier, krijg je een digitale zoen op je wang van me. Voelde je het? Speciaal voor jou. En hup, nu een reactie achterlaten, dat vind ik gezellig.

29 gedachtes over “Dingen die ik heb geleerd in het jaar dat ik deze blog heb

  1. Gefeliciteerd met je éénjarig bestaan!!

    En idd Bloglovin is zeker niet leuk als je met vakantie bent, (of een weekje erg druk bent met andere zaken waardoor blogs bij lezen prio 35 heeft gekregen… Nog 290 te gaan…. )
    Fijne zondag!!

  2. Deze laser vindt het hier ook gezellig πŸ˜€ Gefeliciteerd met 1 jaar Woorden uit mijn broekzak!
    Oh en het antwoord op 2: “mark all as read” πŸ˜‰ Al kan ik dat zelf meestal ook niet over m’n hart verkrijgen, maar ik krijg altijd zo’n stress van die cijfertjes, argh!

  3. Wat een leuke post! Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan.

    p.s. Als ik op vakantie ben geweest, kies ik altijd gewoon een paar posts uit die ik wil lezen en de rest doe ik ‘mark as read’. En minder blogs volgen helpt ook wel :p

  4. Voor het eerst op je site, en meteen al getrakteerd op een zoen, fijn zeg. Gefeliciteerd met je jubileum. Bloggen is een raar iets, als je me een jaar geleden had verteld dat ik dat zou gaan doen had ik je voor gek verklaard, en nu kan ik niet meer zonder. Maar hoe zit het nou met die Ryan Harding? πŸ˜‰

  5. Gefeliciteerd! Ik ben een aantal dagen te laat, maar dat komt dus ook door het reizen en bloglovin’-gedoe πŸ˜‰ ‘k Had zo’n 70 berichtjes te gaan, vandaar!

Geef een reactie

