In beeld: het onbekende handschrift

Dit is de achterkant van een van de kaarten die eerder in beeld was geweest. Nu gaan we onderzoekertje spelen en deze kaart ontcijferen. Dit is wat ik er tot zover van kan maken:
Ons verblijf hier in
Domburg loopt met
rasse schreden ten einde.
Wat dan ons allen ten
zeerste …
Niet in het …
tante Belle, die de laatste
… heeft
van jong en oud is hier
veel te beleven. Wij hopen
dat het experiment …
… voor het herhaling
vatbaar zal blijken


Succes!

13 gedachtes over “In beeld: het onbekende handschrift

  1. Wat door ons allen ten zeerste betreurd wordt.
    Niet in het minst door tante Belle, die de laatste dagen genoten heeft.
    Voor jong en oud…
    Wij hopen dat het experiment ‘ Zeebosch’ (naam vakantie park?)
    Hartelijke groet, Christ, …. en Belle

  2. Haha, ook ik ben te laat 😉 Ik las alleen nagenoten, maar genoten zoals hierboven staat is misschien wel iets logischer. Oh en volgens mij is het hartelijke (hart.) groetEN. Details, details :p Alleen dat woord tussen Christ en Belle blijft me een raadsel. Is het een achternaam, een persoon, een bijnaam?? Ik maak er “de Lanoy Cheyle” van…

    • Misschien staat er ‘zeer genoten’, want het is denk ik niet alleen ‘genoten’. Haha, daar lijkt dat laatste wel op, maar “de Lanoy Cheyle” levert jammer genoeg niks op op Google (niet dat dat moet, maar dat vind ik leuk, haha!).

      • Er staat zeker iets voor genoten ja! ‘hier’ zou ook nog kunnen 🙂 En jammer dat ‘de Lanoy Cheyle’ niks oplevert op Google, haha. Maar als het een achternaam is (geen idee wat het anders zou kunnen zijn), is het ergens ook wel gek dat het tussen ‘,’ of ‘.’ geschreven staat…

  3. Wat door ons allen ten zeerste betreurd wordt.
    Niet in het minst door tante Belle, die de laatste dagen … genoten heeft.
    Voor jong en oud is hier veel te beleven.
    Wij hopen dat het experiment ‘ Zeebosch’ voor herhaling vatbaar zal blijken.
    Hart. groeten, Christ, …. en Belle

    Zoiets!

Geef een reactie

