Getagd (maar dan anders)

Mensen die goed opletten op mijn blog, weten dat ik ongeveer evenveel aandacht besteed aan mijn tags als dat ik doe aan mijn posts (of eigenlijk meer, maar laten we doen alsof heel veel energie steek in wat ik schrijf en ik niet elke keer ’s avonds laat bijna huilend op mijn toetsenbord zit te rammen omdat ik weer eens geen idee heb waar ik het over moet gaan hebben).
Voor de mensen die ze gemist hebben, hier is een zeer kleine selectie uit mijn lijst van meer dan 1500(!) tags.

“als het huis ooit in brand zou staan zou ik mijn notitieboekjes pakken. en mijn familie en vrienden/huisgenoten natuurlijk. nadat ik mijn notitieboekjes gered heb (grapje) (geen grapje)”

“als ik ooit een moord pleeg kunnen jullie deze blog laten zien om aan te tonen dat ik compleet ontoerekeningsvatbaar ben”
(jullie moeten me beloven dat jullie dit doen, want anders zit ik straks jaren achter de tralies. Aan de andere kant kan ik dan een boek schrijven over mijn ervaringen en daar weer een lading geld mee verdienen. Dilemma’s)

“bonusvraag voor tagslezers: welk merk tandpasta gebruik je?”
(dit soort levensveranderende vragen mis je dus als je mijn tags niet leest!)

“categorie: Nicole die haar verstand verliest en het live mededeelt op het internet”

“de haren uit het hoofd trekken (en vervolgens rare kale plekken op je hoofd krijgen en dan claimen dat het komt door de manier waarop je slaapt of zoiets)”

“deze blogpost is opgedragen aan de dikke oude man die mijn vriendje wilde zijn ik houd van u”

“dit is een blog over verschillende dingen”
(diepe shit)

“doen jullie trouwens ook wel eens alsof jullie piano spelen terwijl jullie aan het typen zijn? Ik wel”

“even een vraagje trouwe taglezer: blogs waarin lezers vragen stellen aan de blogger: leuk of afgezaagd?”
(ik zoek hier nog steeds meningen over)

En tot slot, een klassieker: “haal de spelfout uit deze zin: d3 A@p K!0m 0v3R h3T H3k. succes”

Als jullie meer gouwe ouwe tags willen krijgen, laat het weten. Of lees voortaan de tags mee, dat kan natuurlijk ook!

13 gedachtes over “Getagd (maar dan anders)

  1. Het was me al wel opgevallen in de zin van ‘hey die tags zijn lang?’ en toen ben ik weer door gegaan met mijn leven. Nu ik het zo lees moet ik er wel om lachen! geniaal.

Geef een reactie

