In beeld: kabouters in Utrecht

Ik had dus ooit, in een internetvrije week, foto’s gemaakt van graffiti, omdat: 1) graffiti interessant is, 2) het heel mooi kan zijn en 3) ik stiekem wel graffiti-artiest zou willen zijn. Het mannetje hierboven is inderdaad een kabouter, nee, KBTR. De kabouters zijn overal in de stad wel te vinden. Ik vind het leuk om te zoeken en er zijn blijkbaar meer mensen die er aandacht voor hebben, gezien de artikelen die erover te vinden zijn.
En nu ga ik verder dromen over een leven als graffiti-artiest, waarin ik ook bijzondere dingen maak waar iedereen meer van wil weten.

11 gedachtes over “In beeld: kabouters in Utrecht

  1. Ken je Banksy? Allé, ’t is de enige graffitikunstenaar die ik ken, maar ‘k vind dat wel cool!
    Veel succes met je toekomstige carrière 😉

Geef een reactie

