Zelfportret

Een twijfelaar eersteklas, met een vleugje (oké, een flinke scheut) uitstelgedrag en een neiging tot stressen. Het kleurenpalet bestaat uit passierood, jaloeziegroen en alle kleuren pastel, want ik houd van pastel en het is verdeurie mijn zelfportret dus ik maak wel uit welke kleuren er voorkomen.

Op dit moment ligt mijn collegeblok voor me en ik probeer alle kennis daaruit in mijn hoofd te stoppen, wat zeer moeizaam en lastig blijkt, aangezien er al heel veel kennis in mijn hoofd zit. Afgelopen weekend heb ik mijn kamer geverfd, een (jawel) pastelkleur groenblauwgroen. Dat is een kleur, ja. Verder heb ik Sinterklaas gevierd en dat heeft geleid tot een chocolade-overdosis.

Je ziet het, ik heb niet veel tijd gehad om te bloggen. Eigenlijk heb ik nu ook geen tijd om te bloggen, maar zoals ik al zei, ik vertoon flink wat uitstelgedrag en ik wil mijn blog niet verlaten. Ik wil jou niet verlaten, o trouwe of niet zo trouwe lezer.

Vanmiddag zat ik in de bus. Zei de buschauffeur tegen twee passagiers: “Zo, zijn jullie er morgen nog wel?”
“Ik hoop het wel”, antwoordde een van de vrouwen. “Hoezo vraag je dat zo?”
“Omdat Sinterklaas komt!”, riep de buschauffeur en de vrouwen moesten lachen, misschien omdat ze stiekem wel naar Spanje wilden.
Ik vond het een leuk moment, omdat mensen altijd vervelende dingen zeggen over buschauffeurs en deze was toevallig erg aardig.

Dit was een beetje een update over mijn leven, maar wacht! Als u nog verder leest, krijgt u er een extra mededeling gratis bij! U hoort het goed: een extra mededeling gratis bij uw bestelling van een gratis blog! Pak deze kans en lees verder!

Ik ga niet meer elke twee dagen bloggen. Ik vind het veel leuker om te plaatsen wanneer ik dat wil, dan hoef ik me niet aan een deadline te houden (al kan ik wel beloven om zeker twee keer per week iets te plaatsen of zoiets, dan weten jullie nog dat ik leef) en dan kan ik meer over dingen schrijven die ik echt wil in plaats van op het laatste moment nog snel iets te verzinnen.

Akkoord?

11 gedachtes over “Zelfportret

  1. Uitstelgedrag ben ik ook erg bekend mee! En bloggen wanneer je het zelf wil vind ik prima! Doe ik zelf ook, al heb ik wel iets dat ik ongeveer 2/3 berichten per week online wil hebben. Lukt dat een keer niet is het ook totaal niet erg 😛

  2. Helemaal akkoord! Ik blog ook wanneer ik wil – maar dat pakt bij mij niet altijd evengoed uit. De laatste tijd staat mijn geblog echt op een laag pitje… (en helaas niet door inspiratiegebrek 😦 )

  3. Je hoeft ook zeker niet elke 2 dagen te bloggen, ik snapte al niet hoe je dat volhield. Ik hield het niet eens vol om dat allemaal bij te houden, laat staan om zelf zoveel te bloggen xD Ben benieuws naar je komende blogs!

Geef een reactie

