Zo’n kerstblogje

Wanneer Mariah Carey irritant vaak gespeeld wordt op de radio, mensen paniekerig in de winkel staan te staren naar twee identieke theemokken en er overal lampjes knipperen, weet je: het is Kerst. En bij deze feestdagen hoort altijd een traditioneel kerstblogje, waarin ik zeg dat ik hoop dat jullie fijne dagen hebben en, voor het geval ik jullie niet meer ‘spreek’, een geweldige jaarwisseling.

En natuurlijk wens ik jullie dat allemaal toe, maar als ik alleen dat zou zeggen, zou het saai zijn. Toch? Ik ben toch origineler dan dat? Of ben ik gewoon heel saai en ben ik nu alleen maar de tijd aan het doden tot ik me om moet kleden en naar familie ga?

Dat laatste. Sorry mensen.

Maar ik hoop inderdaad dat jullie fijne dagen hebben. Al hoop ik eigenlijk dat jullie dat altijd hebben, dus wens ik jullie nu gewoon heel veel leuke cadeau’s toe en, als ik jullie niet meer ‘spreek’, hoop ik ook dat jullie al jullie ledematen mogen behouden met Nieuwjaar.

Dat zijn nog eens fijne kerstwensen en laten we eerlijk zijn, stiekem bedoelen we dat toch wel een beetje.

8 gedachtes over “Zo’n kerstblogje

Geef een reactie

