Tien dingen die ik heb geleerd tijdens het opruimen van mijn kamer

1. Stof verzamelt zich toch best snel.

2. Je kunt spullen niet verplaatsen met je geest.

3. Of met toverkracht. Als je een Dreuzel bent tenminste.

4. Wanneer je zoveel rommel maakt als ik, leer je tijdens het opruimen dat je sommige spullen überhaupt nooit een plekje hebt gegeven.

5. De spullen die je überhaupt nooit een plekje hebt gegeven, zullen een plekje onder je bed vinden.

6. Een rommelmaker als ik zal zich elke keer afvragen waarom ze elke keer zoveel rommel maakt.

7. Een rommelmaker als ik zal zich elke keer voornemen om voortaan beter op te ruimen.

8. Een rommelmaker als ik zal zich niet aan dat voornemen houden.

9. Je wilt liever niet leven in een opgeruimde kamer, want die kan vies worden.

10. Het duurt langer dan je denkt om een kamertje van niet eens zeven vierkante meter op te ruimen. Veel langer.

14 gedachtes over “Tien dingen die ik heb geleerd tijdens het opruimen van mijn kamer

  1. Ai, dat klinkt inderdaad als een zwaar leven! Ik ben ook een luie kotstudente geworden… Vooral op afwasvlak – de afwas blijft altijd staan tot al mijn servies op is (zo ongeveer de woensdag) en de rest van de week eet ik niet meer uit borden.
    Nee, dat laatste is gelogen – als alles op is, ben ik wel verplicht om de afwas te doen. Helaas….

    • De afwas is niet om aan te zien hier, haha! We praten er wel over met elkaar (“wel veel afwas hè?” “Ja, we moeten echt weer afwassen”) en vervolgens blijft het gewoon staan 😛

  2. Haha ik heb vandaag mijn kamer ook HELEMAAL uitgemest. (De afwas nog niet gedaan though, dat kan ik geestelijk niet aan). Komt me erg bekend voor.

Geef een reactie

