Voer hier de titel in

Het is vier uur ’s nachts wanneer ik besluit om mijn leven te veranderen. Ik lig in bed, mijn ogen dicht en voor me speelt zich de film af die laat zien hoe mijn leven zal zijn wanneer ik hele simpele acties onderneem.

Wanneer ik gezond eet, krijg ik het lichaam van [bekende actrice/model] en dan zal mijn leven perfect zijn.

Wanneer ik elke dag een uur eerder opsta en ga schrijven, heb ik volgend jaar de bestseller geschreven die ik altijd al wilde schrijven.

Wanneer ik [actie], dan maakt mijn leven een drastische wending en zal ik voor de rest van mijn leven [gelukkig/rijk/mooi/geliefd/gezond zijn].

Je kent die onzin wel. De volgende dag ben ik alweer de helft vergeten en daarnaast slaap ik door mijn wekker heen, dus dat vroeg opstaan is geen succes. Vervolgens biedt een vriendin aan om een gebakje voor me te kopen en laten we eerlijk zijn, wie slaat dat nou af? En voor ik het weet word ik wakker uit mijn suikercoma met chocolade om mijn gezicht terwijl ik al drie uur lang interviews met Jennifer Lawrence aan het kijken ben op Youtube.

Goed. Deze ene dag was dan misschien niet zo’n succes, maar morgen, morgen zal alles anders zijn! Morgen heb ik veel meer tijd en zal ik nee zeggen tegen de gebakjes! Dus het is nu van uiterst belang om alle rotzooi die ik in huis heb op te eten en nog even snel alle andere nutteloze dingen te doen voordat ik Γ©cht begin met een nieuw leven.

En zo herhaalt zich het proces. Maar hΓ©, ik ben tenminste bezig.

10 gedachtes over “Voer hier de titel in

Geef een reactie

