Slimme ideeën

Om te kunnen groeien en vooruit te gaan, moet je soms de lat wat hoger leggen voor jezelf. Want, als je hoog mikt, kom je verder dan wanneer je voor een veilige optie kiest.

Van de categorie “Nicole, waarom doe je dit nou eigenlijk?” is mijn volgende briljante idee. Ik heb me namelijk ingeschreven voor een tien kilometer loop. Ik heb nog nooit zoveel gelopen, maar daar gaan we dus verandering in brengen.

Dat betekent: veel trainen, veel sporten en er ondertussen een beetje leuk uit proberen te zien, want er wordt een foto van je gemaakt wanneer je over de finish gaat en ik wil er niet als een halfdode zak aardappelen uitzien.

Dat is allemaal heel leuk, maar ook spannend, want de lat ligt hoog. Niet alleen gaat het om tien kilometer lopen, maar ook over het lopen van die afstand terwijl ik eruit zie alsof ik stiekem een stukje op een Segway heb gereden.

Maar doelen zijn er om je verder te krijgen en gelukkig vind ik het leuk om te doen. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van mijn voortgang en, laten we ervan uitgaan dat het me lukt, mijn overwinning.

5 gedachtes over “Slimme ideeën

Geef een reactie

