Help! I need somebody!

De laatste paar weken zijn er behoorlijk veel hospiteeravonden geweest, hier in ons kleine studentenhuisje. Tijdens die avonden moesten we onszelf elke keer opnieuw voorstellen en dat zet je wel aan het denken. Wat zijn mijn hobby’s eigenlijk? Is slapen een hobby?
In ieder geval, ik moest dus ook elke keer vertellen dat ik, als het goed is, over een paar maanden mijn bachelor heb gehaald, wat best spannend is. Voor het zover is, moet ik alleen nog een scriptie schrijven. En daar heb ik jouw hulp bij nodig.

Mijn scriptie gaat namelijk over bloggers. Ik ben op dit moment op zoek naar jongeren, tussen de vijftien en de twintig jaar, die in het Nederlands een persoonlijke blog bijhouden (dus bijvoorbeeld niet een beautyblog of een blog over sport. Je moet in zekere mate over je eigen leven vertellen) om te interviewen over het bloggen. De interviews zullen waarschijnlijk tussen een uur en de anderhalf uur duren.

Ik ben op zoek naar ongeveer tien mensen, dus als je iemand kent of bent die hieraan mee zou willen werken, zou ik je eeuwig dankbaar zijn!

Laat een reactie achter of stuur een mail naar woordenuitmijnbroekzak@gmail.com als je interesse of vragen hebt.

20 gedachtes over “Help! I need somebody!

    • Dat is een goede tip, dankje!
      Met persoonlijke blogs bedoel ik niet dat je alleen over kommer en kwel praat hoor, maar gewoon dat je over je eigen leven of mening praat en niet dat je door iemand vervangen zou kunnen worden die precies hetzelfde zou kunnen vertellen.

      • En wat moet je dan precies onderzoeken? Of welke hypotheses heb je? (of mag dat hier niet openlijk op je blog staan?)
        ‘k Ben wel benieuwd naar je onderzoek! ‘k Hoop dat je snel genoeg bloggers vindt ๐Ÿ™‚

      • Ja, het is een beetje lastig om ALLES hier te zeggen, maar het heeft te maken met de motivatie en wat mensen er wel of niet uit halen. Duidelijk hรจ ๐Ÿ˜›

  1. Jammer dat ik niet meer blog, anders had ik je wel geholpen! En jij vindt het misschien vervelend dat je elke keer over jezelf moet vertellen, maar ik neem aan dat de mensen die moeten hospiteren het nog spannender vinden, haha.

  2. Klinkt echt heel alsof het een hele gave scriptie gaat worden, wat is je hoofdvraag-ding? Ik heb geblogd, en in de vakantie ben ik van plan het weer op te pakken, maar nu blog ik niet. Mocht je tegen die tijd (als ik weer blog) nog mensen zoeken doe ik graag mee!

Geef een reactie

