Ik ben gelukkig

Ik ben gelukkig wanneer ik zing en dans met vriendinnen, onze stemmen tegelijkertijd breken en we in lachen uitbarsten.

Ik ben gelukkig wanneer ik door de stad fiets en een klein detail in het oog springt wat me nog nooit is opgevallen.

Ik ben gelukkig wanneer iemand de tijd en moeite neemt om een bericht te sturen, een vraag te stellen of me te bellen.

Ik ben gelukkig wanneer ik helemaal alleen in mijn kamer zit en het allerbelangrijkste het boek wat in mijn hand ligt is.

Ik ben gelukkig wanneer ik twee vreemden in het openbaar vervoer met elkaar zie praten en lachen, of wanneer mensen tegen elkaar op botsen en een glimlach uitwisselen.

Ik ben gelukkig wanneer de zon doorbreekt en mensen om me heen ineens opleven.

Ik ben gelukkig wanneer ik iets lees, een zin of misschien zelfs een woord, die iets verandert in hoe ik ben en hoe ik denk.

Ik ben gelukkig wanneer ik een ander blij heb gemaakt.

Ik ben gelukkig wanneer ik uit mezelf wakker word in de ochtend, zie dat ik nog heel even kan blijven liggen en ik toevallig ook nog eens heerlijk lig.

Ik ben gelukkig wanneer ik besluit dat ik dat wil zijn.

Wanneer ben jij gelukkig?

10 gedachtes over “Ik ben gelukkig

  1. Gelukkig zijn is fijn!

    Ik word gelukkig van het zonnetje waar ik vanmiddag lekker in m;n bikini in heb liggen uitbrakken!

Geef een reactie

