In beeld: mijn opdrachtenmaatje

Instagram foto kubus BAM

Ik en Lotte raken soms gefrustreerd. Je kent het wel. Met het verkeerde been uit bed gestapt, de brug stond open, je zusje moest meedoen met de Hunger Games en dus heb jij jezelf maar opgeofferd, dat soort dingen. Om die reden bedachten we de opdrachten. De een geeft de ander een opdracht, meestal een creatieve, die de ander moet uitvoeren. En vreemd genoeg is dat altijd precies een opdracht die ik nodig had.
Het voorbeeld hierboven was het resultaat van een cryptische opdracht. Maak iets driedimensionaals, iets wat je verder zal helpen. En dus nam ik wat bierviltjes, tape en kleurstiften en maakte ik een dobbelsteen met nog meer opdrachten. ‘Ga naar buiten’ is er een, en ‘maak/schrijf/teken iets lelijks’ een ander.
Tip van de dag: zoek een opdrachtenmaatje. Of maak je eigen dobbelsteen. In ieder geval: doe nieuwe dingen. Misschien is het meer dan één tip, maar wat maakt het ook uit.

7 gedachtes over “In beeld: mijn opdrachtenmaatje

  1. leuke dingen. Ik en een vriend doen altijd dat we drie mensen in het OV uitkiezen, een achtergrond bedenken en een verhaal bedenken waar die drie bij elkaar komen.

Geef een reactie

