Tien dingen waar ik niet van houd

1. Ik houd niet van verslaafd raken aan een televisieserie, omdat ik me dan dagenlang opsluit om alles te kijken en geloof me, als een serie meer dan zes, zeven seizoenen heeft, is het voor niemand een pretje.

2. Ik houd er niet van als mijn telefoon gaat wanneer ik met iemand praat, zeker als ik de persoon met wie ik praat niet zo heel goed ken.

3. Ik houd er niet van als mensen heel, heel erg langzaam gaan lopen en ik erachter een weg om hen heen moet gaan zoeken.

4. Ik houd er niet van als mensen denken dat ik dom ben, meer dan welke andere aanname mensen over mij zouden kunnen hebben.

5. Ik houd er niet van als ik naar een blanke pagina zit te kijken en ik daar maar iets op moet zien te produceren wat iemand wil lezen.

6. Ik houd niet van voicemail. Ik houd zo erg niet van voicemail dat ik soms overweldigd word door een anti-voicemailbui.

7. Ik houd niet van die rode lijntjes onder woorden die ik net heb getypt.

8. Ik houd niet van moeten plassen in de trein, want ik houd niet van de wc’s in de trein en de sterke lucht van pis die vrijwel zeker in al mijn kleren gaat zitten.

9. Ik houd niet van die stelletjes die gaan lopen tongen voor mijn neus en voor mijn neus bedoel ik: binnen een afstand van een kilometer.

10. Ik houd niet van mensen die niet willen luisteren, die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze hun oren volgestopt hebben met hun eigen argumenten en er daardoor met geen enkele mogelijkheid een gesprek plaats kan vinden.

6 gedachtes over “Tien dingen waar ik niet van houd

  1. Haha heel herkenbaar! Bijna allemaal eigenlijk, alleen tongzoenende mensen liever niet binnen een straal van 3 meter, verder dan dat is prima en verslavingen aan series kan ik gelukkig beheersen.

Geef een reactie

