SUIKER

Het leek me altijd heel leuk om een tijdschrift te maken. Hoe langer ik erover nadacht, hoe stommer het me leek om het nooit eens te doen. En daarom heb ik de afgelopen maanden met bloggers José en Daan en een hele lieve en getalenteerde vriendin, Lotte, het online tijdschriftje SUIKER in elkaar gezet. Het zit vol met verschillende stukken, van fictie tot actie en van kruiden tot baarden, dus klik hieronder op de cover en je krijgt het meteen voor je neus. Veel leesplezier!

http://issuu.com/woordenuitmijnbroekzak/docs/suiker?e=10362480/6175642

 

10 gedachtes over “SUIKER

  1. Bijna alles al gelezen. Heel bijzonder.
    Vooral speldeprikjes vond ik mooi en verrassend.
    Kan ik ergens vinden hoe je zoiets maakt
    Zou graag mijn gedichten, verhaaltjes,
    foto’s en andere herinneringen of zo
    willen bundelen.
    Heb 2 bundels uitgegeven in eigen beheer,
    maar dit lijkt me goedkoper en wellicht
    ook makkelijker te verspreiden…

    Of ik zou me ergens moeten aanmelden
    om mee te doen…

  2. Blijf het lastig vinden.
    Met muis en computer en Word kan het volgens mij ook.
    Toekomstmuziek waarschijnlijk,
    Maar wie leest er een heel magazine.

    Het volgen van mijn blog is bladeren in een magazine
    Of blaas ik het te veel op?

Geef een reactie

