Stille ochtenden

Stilte in de ochtend

A post shared by Nicole (@nicoleofzoiets) on

Ik word tegenwoordig altijd vroeg genoeg wakker om de stilte mee te maken. Nu is het nog warm genoeg om mijn schuifpui open te doen en even de koele lucht op mijn armen te voelen. Vanmorgen maakte ik thee en ging ik er even echt voor zitten. Je gemiddelde lifestyleblad zou dat heel ‘mindful’ van me vinden, maar eigenlijk denk ik dan juist heel veel na. Er zijn dan nog geen afleidingen, geen zoemende telefoon, treinen die gehaald moeten worden, geen drukte of verplichtingen. Alleen maar die geur van de ochtend en de kop thee die ik niet kan vasthouden zonder brandwonden op te lopen. Alleen maar reflectie, die van de lucht in de deur van mijn huisgenoot, en die in mijn hoofd.
Goedemorgen.

7 gedachtes over “Stille ochtenden

  1. Leuk stukje. Inspirerend. Soms word ik ook vroeg genoeg wakker daarvoor. Ik was eens zo vroeg wakker dat ik ging wandelen en ik kwam geen kip tegen. Dat was ook echt fijn; gewoon lekker wandelen en denken.

Geef een reactie

