Wil je dit zien?

zien es

Toen ik een pakketje gekleurd papier kocht, had ik nog geen flauw idee wat ik ermee wilde doen, maar het kwam al snel genoeg naar me toe in de vorm van dit artikel: een minizine maken. Niet één, niet twee, maar vijf verschillende, kleine boekjes met elk een ander thema en een andere inhoud. Er staan tekeningen en teksten in, maar ook opdrachtjes. En als je wil, kun je er een krijgen, want ik geef ze gratis en voor niets weg.

Wil je een minizine van me opgestuurd krijgen, vul dan het contactformulier hieronder in. Ik verwacht niet dat hierom gevochten gaat worden, maar als meerdere mensen hetzelfde boekje willen, proberen we wel wat te regelen.

Update: ik had niet verwacht dat er meer dan vijf mensen überhaupt interesse zouden hebben! De zines zijn nu allemaal door iemand geclaimd, maar als je nu het contactformulier invult (en gewoon maar wat kiest bij de kleur) dan krijg je van mij een verrassing opgestuurd. Dat geldt trouwens tot de volgende post morgen online komt!

3 gedachtes over “Wil je dit zien?

Geef een reactie

